Najczęściej zadawane pytania
Czym jest portal Gazetki.pl?
Czy moje dane osobowe są używane do czegoś po rejestracji?
Tak, wykorzystujemy Twoje dane osobowe, ale wyłącznie w celach polecania Ci odpowiednich gazetek i sklepów.
Jak mogę założyć konto?
Rejestrować można się z użyciem adresu e-mail lub konta facebook, poprzez przycisk znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Możesz wybrać rejestrację z użyciem Facebooka lub wpisując swoje dane osobowe. W następnej kolejności zostaniesz poproszony o aktywowanie konta za pomocą wiadomości e-mail, która zostanie wysłana na podany wcześniej adres. Konto staje się aktywne w momencie kliknięcia linku w przesłanej wiadomości e-mail. Po pierwszym zalogowaniu zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, żebyśmy mogli przedstawiać Ci gazetki supermarketów i sklepów, które znajdują się w twoim otoczeniu. Twoje konto działa także z aplikacją Gazetki.pl.
Chciałem złożyć skargę na gazetki znajdujące się w mojej skrzynce na listy. Co mogę z tym zrobić?
Na portalu Gazetki.pl publikujemy wyłącznie gazetki internetowe. Jeśli chcesz złożyć zażalenie na firmę dostarczającą gazetki w formie papierowej, powinieneś skontaktować się z dostawcą, który widnieje na dostarczonych broszurach i ulotkach.
Chciałbym mieć możliwość przeglądania gazetek, kiedy jestem w podróży. Czy jest to możliwe?
Oczywiście, że tak. Właśnie wydaliśmy aplikację na urządzenia przenośne. Można ja pobrać w sklepie Apple lub Google Play.
Jak mogę przeglądać gazetki z mojego otoczenia?
Jeśli wolisz przeglądać gazetki i oferty ze swojego otoczenia, możesz skorzystać w usługi lokalizacji. Kiedy tylko ją włączysz, automatycznie wykryje obszar, w którym aktualnie przebywasz. Jak możesz włączyć tę opcję?
Krok 1: Wejdź w USTAWIENIA
Krok 2: Przejdź w PRYWARNOŚĆ
Krok 3: Przejdź do ustawień lokalizacji
Krok 4: Uruchom lokalizację
Jeśli nadal doświadczasz trudności, nie krępuj się i napisz do nas wiadomość na [email protected], a my z przyjemnością udzielimy Ci pomocy.
Jak mogę obserwować sklep?
Sklep można dodać do ulubionych poprzez kliknięcie ikony z serduszkiem. Robiąc to, market zostaje dodany także do zakładki „Moje sklepy”.
Jak mogę udostępnić gazetki moim znajomym i rodzinie?
Na tę chwilę gazetki nie mogą być dzielone za pomocą przycisku, ale z przyjaciółmi i rodziną zawsze można się podzielić linkiem do wybranej strony. Gazetkę można udostępnić w bardzo szybki sposób dla każdej osoby, która musi ją zobaczyć za pomocą nowej aplikacji mobilnej Gazetki.pl. Jest niezwykle wygodna w użytkowaniu!
Gazetki z moich ulubionych sklepów nie są jeszcze dostępne. Dlaczego tak się dzieje?
Jeśli gazetka z Twojego ulubionego sklepu nie została jeszcze opublikowana, to musiało zajść jakieś nieporozumienie. Najlepsze, co możesz zrobić w takiej sytuacji, to wysłanie do nas wiadomości e-mail na [email protected], a my upewnimy się, że gazetka zostanie zamieszczona tak szybko, jak tylko się da!
Mam pytanie odnośnie do wybranego produktu z gazetki, gdzie powinienem je zadać?
Artykuły dostępne w gazetkach, które dostarczamy, należą do dostawcy produktu. W celu uzyskania informacji o aktualnych ofertach i opisy produktów należy udać się na stronę producenta lub do dostawcy gazetki. W gazetce można znaleźć informacje na temat tego, do kogo należą artykuły i gdzie należy się zgłosić z ewentualnymi pytaniami. Oprócz tego, na naszej stronie sklep można znaleźć Informacje o firmach, do których należą gazetki.
Kiedy będę otrzymywał e-maile?
Wiadomości e-mail będziesz otrzymywał zawsze wtedy, kiedy pojawią się nowe gazetki dla sklepów, które mogą cię zainteresować i określiłeś je jako ulubione.
Czy mogę zamawiać produkty z Gazetki.pl?
Gazetki.pl nie sprzedaje bezpośrednio żadnych produktów – dostarcza jedynie oferty sklepów. Żeby móc zamawiać produkty należy kliknąć logo firmy lub w link do sklepu, który znajduje się w dolnej części strony.
Wydaje mi się, że na waszej stronie brakuje jakiejś gazetki. Jak mogę was o tym poinformować?
Portal Gazetki.pl chce móc udostępniać najszerszy dostęp do gazetek od A do Z. Na naszej stronie pragniemy zgromadzić wszystkie gazetki ze sklepów w Polsce. Oczywiście może zdarzyć się sytuacja, że pominiemy jakiś sklep, ale nie martw się! Jeśli dasz nam znać o tym, którego sklepu brakuje, upewnimy się, że najnowsza gazetka tego marketu pojawi się na naszej stronie w ciągu tygodnia.
Moja firma także ma swoją gazetkę. Czy mogę zamieścić moją gazetkę na portalu Gazetki.pl?
Oczywiście! Można to zrobić na różne sposoby. Prosimy o wypełnienie formularza na naszej stronie: https://www.gazetki.pl/kontakt.
Jak mogę zmienić dane mojego konta?
Co mogę zrobić, jeśli zapomniałem swojego hasła?
Kliknij przycisk „Zaloguj się”, który znajduje się w prawym górnym rogu strony. Zaraz obok przycisku „Zapamiętaj mnie” widnieje „Zapomniałeś/am hasła?”, który musisz kliknąć. Następnie podaj adres e-mail swojego konta. Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu będzie można zmienić hasło. Jeśli nie otrzymałeś takiej wiadomości, sprawdź folder spam.
Kiedy najnowsze gazetki są publikowane?
Na portalu Gazetki.pl staramy się codziennie udostępniać najnowsze i najbardziej aktualne gazetki. Gazetki na następny tydzień zawsze będą publikowane na naszej stronie z wyprzedzeniem, w weekend go poprzedzający. Dlatego upewnij się, że zaglądasz na naszą stronę codziennie, żeby mieć dostęp do najnowszych gazetek.
Chciałbym zrezygnować z newslettera. Czy mogę to zrobić?
Oczywiście, że możesz! Możesz zrezygnowac z subskrypcji, przechodząc na stronę swojego konta.